LE ROSE DEL DESERTO DE A CUMMARE PINA

• zucchero a velo
  • cereali

02. Il procedimento

• In una ciotola si mette la farina, il burro,l’uovo, la vanillina e lo zucchero.
  • Si mescola tutto con il cucchiaio fino a renderlo omogeneo.
  • Con la punta del cucchiaio si prende un pò dell’impasto si gira dentro la ciotola dei cereali, formando delle palline.
  • Si poggiano le palline nella teglia con la carta forno.
  • Si cuoce in forno a 200 gradi per circa 40 minuti
  • 03. La poesia (a cura della socia Gina Toma)

Appena rrivati cu le coppe e la bilancia ne preparamu già cu la panza Intru a coppa a farina mintimu pisata, u burru, u zuccheru e la vaniglina profumata, poi cu lu cucchiaru utamu, utamu, e cusi’ l’impastu facimu. Susu u taulu è prontu lu cartocciu te li corni integrali, ca li sperimentamu pari, pari.

Uh, ce ndoru te cose duci, ah nu mintire u tiscitu se no fazzu fusci! Cu la punta te lu cucchiaru facimu na palla e la rotulamu intru li corni frizzulanti, eccu e rose propiu splendenti. U tianu prontu cu la carta fornu l’imu giratu tornu,tornu, a centuottanta gradi nfurnamu e rose intantu spettamu beddhe cose.

Rose imu fatte, rose simu nui te l’ASSOCIAZIONE e ogni fiuru ete u vagnone, le volontarie colorate comu le dalie. Imu conclusu la ricetta, imu ssaggiatu a rosa deserta, ve salutamu tutti in fretta, alla prossima ricetta!!!

04. Il video